Monday, March 10, 2014

Kedai jual tinted di Penang

Ok kat sini kedai yang asben Ros belikan tinted. Kalau beli sikit2 memang rugi. Tu yang asben Ros beli 1roll terus untuk rumah baru ni :) ada lagi yang belum setel dalam umah ni.. Selain tinted, korang jugak leh dapatkan pelbagai stiker kat kedai ni. Pernah jugak Ros pergi masuk dalam kedai tu tapi takut nak snap gambar..kikiki..


Syarikat Hong Leong
67 Pengkalan Weld, Georgetown, 10300 Georgetown, Pulau Pinang, Malaysia

Kat bawah ni antara sticker yang asben beli.. Untuk balut tangga sebab banyak terkopek.. Tapi belum berhasil.. 

Bulan lepas ada lah balut cermin yang sebelum ni warna grey aluminium tu then dah jadi warna koko gelap... Nak tempah cermin baru yang jenis kayu memang harga mahal sgt. So kitaorang beli sticker kayu je balut :)








6 comments:

Anep said...

Salam akak, nk tnya satu roll tuh besar mana ek? muat kalau bawak kereta? TQ

♥ ROS ♥ said...

Wsalam... klu myvi kna lintang.. bonet mmg xmuat.. hihihi.. klu kereta lain mgkin muat.. :) 1gulung besar standard gulung kain kat kdai tu.. 😃(*^﹏^*)

Anep said...

I see..cantek2.. nk try pegi tgk nanti..TQVM :)

belalang said...

Assalam kak. untuk tinted satu roll ni muat untuk brapa rumah?

noor sahida yazit said...

assalam kak..tinted 1 roll brapa rm? n brapa meter ye?

hafiz osman said...

Kami Menyediakan Servis :
Pemasangan Tinted Cermin Rumah & Bangunan
Pemasangan Sticker Kereta
Pengedar Lebih 200 Jenis Sticker & Tinted
Kelas Pemasangan Tinted & Sticker
018-262 7765 Hafiz (Call/Sms/WhatsApp)
Email : afe7776@gmail.com

Since 2009

Tqvm For Early Booked
Sticker & Tint Wrap Services

#Sticker Wrap Specialist
Head Lamp Polish & Tint
House #Tint
High Performance Solar Window Film
Over 200 Type Sticker & Tint
Online Order & COD
Services To Home
#Ipoh / #KualaLumpur / #Selangor / #Perak / #Penang / #Kedah / #Johor
Mon to Fri (1 Car Only) (9.30pm - 11.30pm)
Sat & Sun (3 @ 4 Car Only / 1 @ 2 House Only) (8am - 11pm)

Facebook : Hafiz Hws Hafizovios
Page : Hafiz Carbon Fibre Sticker
Instagram : hafizovios