Wednesday, December 09, 2015

Tadika Khalifah Intelek

Alhamdulillah kakak Auni dah habis sesi tadika 2015... nak kata terer tu tak la, tapi bab doa memang byk dia baca. Yasin, doa ibubapa, alfatihah dan surah2 lain alhamdulillah dia boleh baca.. 

Itu yg penting kan, yang lain tu pelan2 walau mama sedikit cuak jugak utk masuk darjah 1 nnt. Hihihi..

Manja tetap ada. Nangis pun cikgu kata sampai ujung tahun ada. Haha.. cikgu2 kat sini sumanya peramah dan baik.. 

Tahun depan, kakak Auni masuk prasekolah. Rezeki dia.. moga dia membesar dengan bijak di dunia dan akhirat...

Nanti kita tengok kakak Humaira plak pergi tadika.. hihi.. Ros htr dia mcm playschool gitu, kira xyah pkai uniform.. nanti 5tahun baru hantar tadika yg ada uniform.. hihi.. :)

1 comment:

Rizziela said...

Meriahnya uniform diaorang.. comel2 belaka anak syurga ni