Tuesday, August 26, 2014

Raya di rumah sendiri... :)

Dua minggu selepas raya ketiga, tetamu datang tak berenti.. Alhamdulillah syukur.. Semoga datangnya korang semua dimurahkan lagi rezeki keluarga ini.. Rumah ni simple aje sebenarnya.. kalau korang tengok umah jiran2 Ros pergh super dasyat abisss.. mau nangis dalam bilik air.. kikiki.. Ros buat konsep moden je byk.. Semua citarasa asben... ade la skit2 tumpang bagi idea kan :)

Lagipun nak bagi rumah nampak luas kan.. takmo ade divider segala.. anak2 pun nak berlari senang, tambah pulak ade kereta mainan lagi la dasyat duk memusing.. :P NAnti lepas ni Ros update pasal rumah skit2.. lambat skit, banyak yang kosong kosong lagi :P

Ada jugak yang datang Ros xsempat nak amek gambar... tau duk hidang makanan sampai lupa nak snap gmbar.. Tq korang sudi datang...
ini budakk memang suka kaco dekor mama.. boleh la nampak sebahgian ruangtamu skit kan :)
ni area dining... hidang charkoeyteow untuk tetamu datang malam ngejut :P hahaha
ni keesokkannya... semua datang petang serentak
area luar rumah.. rumput tu effect gmbr je wrna gitu..luar wrna pucat je :P
beautiful girl.. dalam kamera asben banyak sangat gmbr dia ni :)
best main rumput ye nakk.. setahun sekali boleh la..hahhaha
anak2 pakat2 enjoy di luar kawasan.. Mak2 ayah semua sembang2 dalam rumah..hahaha
terima kasih semua kerana datang :) tak raya pun leh datang lagi :P


14 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya dia

DYatie said...

Luas sangat rumah ros... yt suka rumah tak sarat.. rumah mak kat kampung pun lapang je. Heee.

S.n.Fariza said...

cantik rumah ros.
sukanya. :)
rumput sgt lawa ok

julie shahril said...

cantik rumah!!!

Kakzakie said...

Kakak suka compound luar yg luas. Boleh tanam banyak pokok ni Ros.. Kakak perabut kurang minat tapi pokok kakak minaaat sangat (org kampunglah katakan).

eMMe said...

Salam Ros.. bestnye..dah leh raya umah sendiri tahun ni.. tgk umairah, dok merangkak atas rumput.. sunuk ek anak2, kalao di lepaskan di laman..berlari je la..jenuh mengejar... masak ape ros? kite panic kalo org ramai2 datang umah, takot masak tak sdap, hahaha...

puan.mila said...

luasnya laman rumah ros..sonok nak ank2 nak main..boleh buat mini plyground nii..

Falsya said...

luasnye umah ros..luar pun luas..senang budak2 nak main dak..rumpur kapet sgt la cantik...me loike..

aLyNnZ said...

as salam..cantekk nyer rumah ros..deco pun cantek simple but nice..luas rumah ros..betul tetamu yg dtg bwk rezeki in sha allah

Ann said...

teringin juga nk dtg rumah Ros:)

Irene Dahayu said...

Cantik rumah ros..luas terbentang seronok tgn anak2 belari...

CikNaa said...

bestnya ros..bila la ciknaa nak merasa camni..huhu

hanansofea aziz said...

WAH bes btul luas taman.. snok anak2 main d luar. btul ros, tetamu dtg lg murah rezeki kita

Julia Johari said...

Suka budak2 tu semua main belakang rumahkan..syok rumah luas