Thursday, September 18, 2014

Jamuan raya bertam perdana 2

Perghh dah berbulan abis raya bru nk crita.kekeke. salah satu keistimewaan di tmpat tggal ros ni diorg mcm bersatu la. Chewaah. Kdg ada gotong royong, kdg ada ceramah. Kalau di bln puasa, ada majlis berbuka puasa (>_<)

Alhamdulillah smoga kejiranan di sini kekal selamanya. Dah byk kemudahan di sini. Kedai pun dh byk. Mydin pun ada, tak lama lg tesco plak nk naik. Hehe.

Kat bwah ni ada gmbr skit tentang jamuan raya bln lepas di bertam perdana ni.

5 comments:

Mar Mansor said...

seronoknya..ada kambing golek lagi

Allene said...

tokojot... tengok kambing tu... ihihihih
entry terkini...bebel pasal selamat pengantin MADU

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

safurara said...

kambing tu mesti benda paling pertama habis kan.hehehe

Julia Johari said...

Meriah yeeee...kambing golek tu saje tau buat leleh ayaq liuq hahahha