Wednesday, April 01, 2015

Penyakit dan Ubat

Stress pasal GST leh la sama2 kita amalkan... wakakakaka... (^O^)
Have fun semua.... moga ari ni lebih baik dr semalam♡♡♡

GST ... hahahaha.... nak update jugak...

Lama tak update blog, ari ni tentang GST lak kita update yer..wakakaka... Ari ni bermula lah 6% kita semua yer.. inshaAllah mungkin ade hikmah.. uwaaaa walau kadang rasa nak nangis.. gaji tak naik tapi suma barang naik.. mungkin bg kita ok, tp org2 di kampung mcm mana la ea.. moga urusan mereka dipermudahkan.

Dahla tak usah nak marah2, meh kita pakat berdoa tambah ibadat utk semua urusan kita dipermudahkan... chewaaahhh bg ceramah plak.. kikiki.. ye lah marah2 pun kena hadap jugak kan bnda ni.. so wait and see je la sampai bila bertahan...