Tuesday, August 18, 2015

The Little Stars on Stage

Bebaru ni kakak Auni terlibat dengan aktiviti tadika kat Mydin Mall Bertam... mama n papa pun semangat la nk tgk.. berdebar pun ade.. tanya dia buat persembahan apa.. katanya cing cing kechau... haishh jenuh memikir.. haha

Rupanya buat persembahan tarian joget cina.. haha... boleh la nak.. omei sgt persembahan gtu.. nasibbaik xnangis.. maklumla manja skit kakak Auni ni.. risau tkut dia malu buat persembhan depan org ramai :p

13 comments:

Kakzakie said...

Tak kisahlah sayang cing-cing-kechau ke apa janji happy:)

Nurzakiah Hanum said...

wow pandainyaaaaaaaaaaaaa

Falsya said...

Comel sgt ayat cing cing kechau tuh..hahaha

e k i n ♥ y u s r i said...

good girl

Nor Marshaliza Shaidan said...

Comel dia....bagus dia yakin buat persembahan...comel


Jemput singgah blog sy SPORTING MUMMY

NoRr said...

akak, anak saya pun ada jugak..tapi dia punya persembahan yang umur 4 tahun.(PG). diorang buat pantomin pengembala dan biri2 pastu lagu bujang lapok. heheh..semua comel2 kan! tak sangka akak ada kat mydin jugak

♥ ROS ♥ said...

Psembahan tu pling comel tau..bebudak comel... n aktif..hihihi

♥ ROS ♥ said...

Nnt ros terjah tau...maceh dtg :)

♥ ROS ♥ said...

Maceh aunty...

♥ ROS ♥ said...

Kan kak... jnji diorg hepi, mak pun tumpang hepi :)

♥ ROS ♥ said...

Jenuh memikir psmbhn apa ..haha

Khai♥Rin : anies said...

alolololololo comelnya diaaaaaa

lia ummiirfan said...

alololo..comelnyaaaa Kak Auni.. :))