Wednesday, August 19, 2015

HOME

Cerita lama dah ni.. march 2015
Tapi dalam umah ni baru je ketagih duk tgk..
Sape??? AUNI dan HUMAIRA... sobsob..

Cerita tentang tv, apa2 cerita kat tv tak penah Ros tgk.. tak sempat la konon.. haha..
Kadang jd viral kat fb bru nak tgk, pastu mula la xsabar tggu episod akhir. Kikiki..

Ok.. dh lari topik.. sebenarnya kalau bleh xnak la bg ketagih sgt kan, tp bebudak bg Ros biasa la kot kan.. sekali skala tgk.. best jugak citer ni..

Tapi Ros xska bentuk dia.. uwaaaa...

6 comments:

Kakzakie said...

Bila anak kita suka menonton kita pun kadang terikut Ros:)
Macam anak kakak suka upin-ipin kakak dgn abang pun terikut sama.

Nieyl said...

Selamat Pagi...
Singgah sini...

Fariza said...

Anak iza suka tgk cter ni.
bila part dia jumpa mama dia smbil lari n peluk, dia suh buat sama mcm tu T_T
hahaha

bentuk kartun tu mcm erkkk skit.

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah ptg
hari ini bz sangat x sempat nak BW

Khai♥Rin : anies said...

comel2 je watak dlm cite ni ;-)

lia ummiirfan said...

tak penah lagi tengok cite ni.. tapi graphic dia camtik sangatt :))