Thursday, May 14, 2015

Humaira......

Alhamdulillah syukur dia membesar dengan baik... berjalan masa 1tahun10bln. Kategori lambat la.. time ni memang risau sgt..

Makasih sgt utk yang tak lupa tanya pkembangan Humaira ni... yang mendoakan pun syukur sangat... dah jalan dah cuma tggu nak bercakap plak.. bulan 9 nie genapla Humaira 3tahun... Dah jadi kakak time tu. InshaAllah... ;)

Sejak nak dpt adik ni faham la kan, perangai memang sgt2 comel.... haha.. xdapat apa yang dia nk, abes suma bnda dibaling.. kitaorang taklayan sgt, ade time bolehla nk peluk2 or pujuk...

Semoga membesar dengan sehat, solehah n bijak ye nak...

7 comments:

Ibu Ilyanie(s) said...

tomeinya si kakak... nak dapat dah ye... Tahniah mommy!

P/s: jemput datang ke umah ye... puterihannan.blogspot.com

Allene typicalmommy said...

makin comel la maira...

SYANI said...

Comelnya kakak pakai spek

Nurzakiah Hanum said...

cutenya dia

Kakzakie said...

Itulah kan kakak dah kata macamana pun dah usaha Allah beri juga. Sama dgn cakap pun Ros.. pelan-pelan ada budak tu pelat sampai dah sekolah tau...

Yg penting sihat..

Khai♥Rin : anies said...

x lama lagi dah msk sekolah kan?;-)

Falsya said...

anyonyonyo humaira...chumelnyeeee..