Tuesday, May 19, 2015

Bila tekak rasa nk makan.....

Hmm kalau ikutkan nafsu makan ni memang macam2 la nak mkn kan... hihi.. pregnant kali ni nk mkn org masak je.. kalau makan sndiri masak, boleh muntahh oo.. hahaha.. kdg masak untuk asben dan anak2. Untuk mak kena beli.hahaha..

Tapi kalau tekak nak makan, memang la nk kena masak jugak walau taktahan bau dapur.. sobsob.... awal2 dlu lagi la, febreze sntiasa ade di dapur... kikiki... jom layan gambar makanan... ::>_<::

7 comments:

Nieyl said...

Singgah pagi...
lala tuh sedap...

Kakzakie said...

Memang ada yg alahan macam Ros ni. Tapi kena bertabahlah sebab ada suami dan anak macam mana pun perasaan nak masakkan buat mereka tetap ada kan..

Falsya said...

wahhhh sedapnyeeee..siap ade love2 lagik..

Aziela said...

Dlm pada alahan tu....masak tetap marveles. Kagum akak

e.t.t.y said...

oiii aku telan ailio jeee

Ann Ishak said...

tu dia...macam2 pulak makanannya

Khai♥Rin : anies said...

Waduhhhhh sedap2 belaka