Thursday, October 30, 2014

Review Spin chopper Cosway

Humaira dah dekat 2tahun tp masih lagi gedek2 makan bubur.. Sbb nak dekatkan dia dengan sayur. Alhamdulillah sekarang ni bagi la sayur apa pun suma ngap... Hihihi.. Kakak pun sekarang dh pndai minta sayur.. Nak timun, nak carrot, nak koli(brokoli). Hahahah... Ros memula xterlintas pun nk beli, tapi tengok harga rm15.90 trus rasa nakbeli...

 Bila try, suma rasa ok.. Buat takat ni dh dkt 3bln duk guna masih lg berkhidmat dgn baik.. Chewaaahhhh... Hahahaha... :) 

                                    Cosway brand... Spin Chopper :)

Ros masukkan ubi kentang, carrot, bayam dan ayam time ni... 

See... Hasilnya memang best... Nanti kalau masak semua tu jd lembut. Sedap ketul2 mkn dgn nasilenyek :)

7 comments:

My Aisy said...
This comment has been removed by the author.
My Aisy said...

eh tul ke 15.90...cam tak caya...leh beli ni...klu kat tupperware mahainyaaa...

Cik Ash said...

poh bbeli kat mana tu....

dalila said...

br beli jgk..dh try smlm..senannnnggg kan kak..
dah lame nk bli..tggu offer..aritu dh abis..bli rm18 je..ok la kan..tupperware spi 100++..xmampu den..

♥ ROS ♥ said...

beli kat kedai cosway cikash...hihi

♥ ROS ♥ said...

btul harga tu.. jom beli..hihihi

♥ ROS ♥ said...

tu lah senang.. sambal belacan pun ros buat dlm ni..hihihi.. skrg dh ade dua sbb 1 guna pedas, satu xpedas😁