Friday, March 07, 2014

Sticker diy murah :)

Bebaru ni kitaorang gi jejalan Mr.diy Tesco seberang Jaya, tempat ni wajib nak pergi tau kalau nampak.. Kononnya nak susunatur rumah sendiri.. Hahhaha.. Susah tau nak pergi yang seberangjaya ni sebab jauhhhhhh... Kerap duk pergi pun yang Tesco Sp.. Belek punya belek terjumpa la sticker yang super murah ni. Tak sampai Rm10. Kalau tengok kat groupon dekat rm25 jugak. Jadi lah kan untuk lekat sonok2... Kualiti Ros xtau.. Tp bila try lekat kat tiles nampak macam ok. :p


Dan hasilnya........,,


Kat bawah ni plak saje Ros beli jugak sebab kononya nak bg ceria la kan bilik air anak :p kikiki...
Sesape datang nak tumpang mandi memang susah la kan sebab banyak benda yang taktahu boleh kena air ke tak... Hahhaha.

Ini lah hasilnya... Wakakkaka.. Kalau ade warna hitam lagi cantik kan... Tapi xpelah oren pun jadilah.. Asalkan nampak ceria :p 

7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

CUTENYA

S.n.Fariza said...

tq. creative.
bye jap lg nk g beli.

hihihi

Ann said...

comel!

hanansofea aziz said...

tempat wajib jgk tiap kali sgah rumah baru..x sabor nk deco2 fm- Hasni aziz

Ayang Noorainie said...

cute..cantik..comey..

ni yg mcm tetibe nak gi diy ni..

tp bile dh smpai sana xtau dah nak 1 nak amek..sume kiut kiut sgt..

ieza ashaari said...

Ololo..sengih2 nk berak..hihi..

Fizah said...

comelnya toilet gini!!