Friday, March 28, 2014

Big bad wolf book sale PENANG 2014

Yeayyyyy tertunai jugak impian nak pi ke sini. Banyak buku yang menarik tp Ros plak tak reti nak memilih..kehkeh :p sesape yang duk Penang leh la terjah .. :)


Total lost hanya rm46 jer.. Rasa berbaloi sgt. Kalau boleh duk lama, rasanya lagi banyak buku dapat grab... Sobsob... Harap kembali lagi... :) dengar yang Kl lagi berbaloi..beli kotak je isikan penuh..huwaaaaaa nak pergi yang kat KL :p






4 comments:

Kakzakie said...

Kakak tunggu dia tiba ke JB Ros. Nak juga menikmati beli buku dgn diskaun berbaloi-baloi...

SyimaSyaz said...

ha ah kat kl lagi lah mak aiiii... tp selalu kat KL buat time tengah2 bulan...kekekeke

Faizah^Ramli said...

wah total rm46 je untuk buku sebanyak ini??berbaloi dah ni... nk tggu yg kl xtau bila...huhu

sarah said...

berbaloinya dapat buku banyak camtu....