Monday, February 17, 2014

Syampu untuk wanita bertudung : Safi Shayla

Baru seminggu start guna syampu ni. Alhamdulillah nampak kesan mcm rambut lebih licin n kurang gugur :) Ros suka yang pink, bau dia sebab lembut je. Mcm sweet gitu. Campuran ia habbatusauda dan multivitamin :) lepas ni nak try pakai perapi rambutnya pulak :)


Sebenarnya banyak produk safi yang bagus, tp kekadang tu mcm tak berani. Kononnya syampu mahal lagi berkesan..kikiki. Tapi kali ni saje nak try sebab duk cari syampu yang bau lembut2 je. Dan yang penting HALAL. Korang yang belum cuba tu, leh la nak cuba syampu SAFI SHAYLA ni.. :)





3 comments:

Ann said...

produk safi Ann pkai pencuci muka je..shampoo ni baru ek?cam comel je botol2 shampu die..hehehe

Nana Aris said...

akak memang tgh cari shampu ros..tq!

Masya said...

adik ipar pakai syampu ni.. sy ingat pun nak cubalah.. dia pakai warna hijau.. sy x pasti wana ape yg sesuai utk rambut.. nnt nak cuba..