Wednesday, January 08, 2014

Dah rupa milo tabur :p

Memula kitaorang dah tempah 5lori tanah, sekali tengok tak cukup tambah lagi 3lori. Tu pun nampak tak cukup bila peratakan.. Kawasan luas sgt, pening bila tengok. TAPI BUKAN BERMAKNA Ros tak bersyukur ada kawasan luas macam ni tepi rumah.. Just nak mention wahai tanah kenapa perlu banyak sgt jer... Peace yo!!!!

Semalam lepas peratakan, ku tengok dah rupa milo tabur je kat kawasan rumah.. Haishh kalau la milo betul..slurppppp.. :p



9 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sabar ya

Rizziela said...

Ingatkan kek tadi :D

Masya said...

hihihihi ... mmg luas btl ni sampai 5 tan lori...

msredcheesecake said...

memang cam milo tabur...hhee

Abil Fikri Ahmad said...

Mak ai! banyaknya air milo!!

Khai♥Rin : anies said...

byg kn kalu betol milo? hehehe

puan.mila said...

aah dh mcm milo tabur..kalau la betoll..nyumm!

cheqna said...

cheqna ingatkan kek..hahahaha

ctmah said...

memang bertaburan ni ros!