Friday, November 15, 2013

Esok hari busy :)

Alhamdulillah di beri peluang untuk bersam anak2 dan suami :) Hari isnin memang nak angkut semua barang masuk umah baru.. So ada masa esok dan lusa untuk kemas.. Hari ni masih bersiaran di rumah mak. Moga semua dipermudahkan.. 

Minggu lepas kami ke kedai elektrik.. Bg Ros kedai ni besar jugak la. Boleh tengok gambar kat bawah. Kedai terletak di pekan kepala batas jugak. Kat kedai ni Ros beli aircond dan microwave rubine :) harga dia boleh la berpatutan :p

No. 27, 29, 31 & 33, Lorong Aman Putera 1, Taman Aman Putera, 13200, Kepala Batas, Pulau Pinang
Tel : 04- 5783 398

 



8 comments:

Mama Idlan Irsyad said...

ros, sama ler.. saya pun cuti isnin sb nk angkut barang pindah rumah haritu... start esok dah mula kemas apa yg patut..

Mimy Hamid said...

ni macam macam borong ni ...serba baru

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

Kakzakie said...

Waaahhhh... dah nak pindah ye Ros. Bestnya masuk rumah baru barang pulak baru-baru belaka. Syok!!

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Bila nak pindahnya...?

:: Mrs.SyahNia :: said...

moga segala urusan ros dipmudahkan yea ;))

Aty_Fared said...

Syiok uer shopink2 barang umaaaahhhh... ooohh sy suka...eerr kalau duit banyak.. heheh

nik ros said...

syoknyer.pindah rumah baru , brg pun baru jugak yea..hehe