Friday, October 18, 2013

Syukur ADA MU!!!

Bila dengar lagu ADAMU NYANYIAN NAJWA LATIF ni, mula la rasa sedih. Tapi Ros tahu apa yang berlaku semua ada hikmahnya.. setiap ujian yang Allah bagi tanda Dia sayang pada kita. Cuma kita kena terima dengan tabah. Ujian yang Allah bagi memang sesuai untuk kita :( Suka hayati lirik ni sebab buat Ros insaf seketika :)

Merenung ke luar jendela
Melihat kebesarannya
Mensyukuri segala nikmat
Yang dikurniakan di dunia
Kau berikan ku kekuatan
Tuk berpegang pada jalan
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan
Kerna kau yang satu
Yang setia bersama ku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu
Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu
Kerna kau yang satu
Yang setia bersama ku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu
Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu
ku merenung ke luar jendela
Melihat kebesarannya
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan
Kat bawah ni pulak gambar gi Tesco, kak ipar with dua orang anaknya and Ros dengan Auni&Humaira. Asben memasing tak ikut.hehehe. Yang tukang tolak ialah ayah Ros :) Senangkan sumbat semua dalam troli mcm tu.. Hahahha
See semua sumbat dalam troli... Hahhaha
Ini budak dah protes takmo baring :)
Masing2 ade ragam.. Bayangkan la kalau anak setahun sorang macam ni. Memang tak tenang mak bak shopping..hahahha

17 comments:

SweetLikeWhat said...

haha senang sumbat sekali semua..tak risau merayau ke mana..ekeke

Mommy_Cha said...

comay lah budak-budak ni :) geget kang!

Kakzakie said...

Ros kata Humaira tak boleh duduk. Kakak tengok elok je adik duduk tu.

Seronok atok tengok cucu depan mata:)

Sherwieyna Muzzawer said...

hahahaaaa..semua pun sumbat dalam tu nampak comel je. mana nak letak barang2 lain terpaksalah letak kat troli lain pula..hehe

Ilya Melissa said...

hai ros..
eh, speselnya troli tu..baru tengok ni..haha..cute boleh baring2 ;)

intanfirdaus247 said...

Salam ros…apa khabar? salam adiladha…) ala comeinya depa ni..rasa nak gigit je…hehe…

Rizziela said...

Tomel tomel lah anak2 ni..geram anti tengok

Qhaifa Nur said...

senang letak budak-budak troli...
sayang atuk yup..

Cik Puan Rara said...

semua nk duk dlm tu xpe.senang.hehe

eMMe said...

Salam Ros, budak2 kalo dah pandai duduk ke merangkak ke menjulur ke mmg takkan ndaknye baring, lame mane pun mesti dia nak gerak bebas, mau ngamuk kalo dipakse baring.gitu la Umairah.. hehehe... bile la daku leh bwk twin kuar shoping ekk..hurm...

DYatie said...

Hahaha. Comel semua dok dlm troli. Hihi. Akak pun suka jugak dgr lagu adamu tu. Menyentuh perasaan gitu.

~ NANA ~ said...

hahaha kelakar sumbat semua dlm trolley tu

nik ros said...

nik pun suka lagu najwa latiff tu. bermakna bagi nik juga :)

نورعيم said...

lagu najwa latif tu mmg best! :)

ahhh dah mcm sardin dah dalam troli tu. hikhik.

Umi Qi said...

ros....hahah Umi Qi pun suka buh Qi dlm troli hahhaha....siap Qi leh tgk awek2 dlm troli lain tau mama ros hahhaha

Mimy Hamid said...

humaira dah duduk !!!!! teruja

Khai♥Rin : anies said...

nmpk nyer mcm kena guna 2 troli je tu hehehe