Thursday, October 03, 2013

Ambil gambar sebelum MAKAN!!!!!

Bila mak ambil gambar sebelum makan, dapatla si Auni tu tiru.. Jadi bila bg makanan kat dia, dia akan ambik gambar dulu.. Konon-kononla dia amek gambar jugak. So bila kita marah takut kamera jatuh, dia akan cakap 'amek gambar je'... Hmmmm... Kanak-kanak yang membesar memang akan cepat je nak meniru apa kita buat.. So lebih baik kita menjaga kelakuan di hadpan anak yer :)

Fotografer mama... :)
Makan makaroni baked today.... :)

16 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow lazatnya

Kakcik said...

Kata orang, 'ibubapa adalah cermin kepada anak-anak'. :)

Mimy Hamid said...

heheh pengaruh sgt...comel je

Ummialyaanas said...

comel je jawapan...esok bile anak da besar rindu nk dgr jwpn comel mcm tu kan..hehe

Masya said...

hihihihi kan dah .. humairah ikut .. nak amik gambar jugak...

JunAina said...

Like mother like doter ehhh...

Rizziela said...

ni mesti tengok mama selalu buat

nik ros said...

alahai..comel sgt. sedapnyer makanan tu :)

Sherwieyna Muzzawer said...

HAHAHAHAH..comel sangat! budak-budak sekaramg memang macam tu mudah sangat tiru apa kita buat. anak-anak i pun macam anak awak comel je..hahaha

Hana Soffelia said...

Wah, untung mama, dah ada photographer dah.. ekekee anak-anak cepat betul meniru kan... comel tau.

Crew Fathi said...

haha.. ambil gambar sblom mkn.. pastu masuk kat fb n instagram.. haha.. itu hobi budak2 skrg..

Kakzakie said...

Agak-agak nampak siapa buat tu?
Ha... jgn marah, sebab dia pun ada skill juga tau:)

Khai♥Rin : anies said...

nk mintak sket bleh? ;-)

Chekgu Azrine said...

Sedapnya!!
Mng derang suka tiru apa kita buat..so kita kna behave

SweetLikeWhat said...

pandai auni!!

::EIDA:: said...

hahahhaa.. dah macam kite pulak. sebelum makan tgkp pic dulu. hehheheee