Thursday, September 12, 2013

IKEA OH IKEA...

Assalamualaikum semua...

sorry lama tak update.. bz sangat..hahahah.. Padahal duk umah je pun :P insyaallah kalau tak de masalah, sabtu ni Ros ke IKEA lagi. Nak cuci mata lagi. :) Dah siap tukar kerta dengan ayah. Konon nak beli banyak, last-last kereta kosong jugak yang bawa balik. kehkeh.

Kali ni pergi banyak perancangan.. Banyak nak berjalan.. Moga diberi kesihatan dan keselamatan yang baik :)
sumber : google



14 comments:

Nurzakiah Hanum said...

best kan ikea

Kakzakie said...

Nak memborong apalah agaknya tu ye Ros:)

Tina Othman said...

Suka pergi ikea sb nak beli karipap dia hehe

ctmah said...

selamat bershopping ros ye..penuhkan kereta mak kamu tu..hehehe

Ayang Noorainie said...

laamaa x mkn meatball ikea..huhuhuu/..

Khai♥Rin : anies said...

opismet sy pg2 lg td da ckp: "mggu ni kite g IKEA taw!!" aisehhhhhhh

♥ ROS ♥ said...

Jom2 mana tau terserempak..jgn segan tegur tau :p

♥ ROS ♥ said...

Haa jom p mkn.. :)

♥ ROS ♥ said...

Hahaha..shopping2... Tu arr alang2 kreta bsar kan.. :p

♥ ROS ♥ said...

Kripap?? Sedap ea?? Kt mana tu?? Kt meatball tu ker? Hehhehe

♥ ROS ♥ said...

Hhahhaha..jgn tegur2 la..maluuu :p

♥ ROS ♥ said...

Best jgak la..maklum la susah nak dpt pi :p

D Yatie said...

Seronok. Saya suka berangan! Hahaha.

~ NANA ~ said...

Syok la masuk ikea..hehe