Monday, August 26, 2013

Raya rumah tok (mil)

SORRY tak abis abis entry raye :P Raya ke-5 baru balik penang. Lamanya balik kelate :-) tapi adik ipar ros pun raya ke-4 baru balik penang. Memang dah rancang. Tahun depan insyallah semua ada rumah mak.
on the way balik rumah tok :)
 
Malam yang ros sampai tu, diorang buat bbq.. Memang makan bersungguh la, bila jalan jauh ni lapor jer..hahhaha. Auni paling seronok sebab jumpa banyak umo sebaya dia :) 

sekitar rumah mak mentua :)
sebelah umah pun turut joinn :)
biras yang tolong bakar. belah kiri tu asben adik ipar :)
semua duk tunggu baju purple kluar..skali kluar, pakat gomol la :P

Keesokkanya, semua rancang nak berjalan raya rumah sanak saudara. so sebelum beraya haruslah bergambar ramai-ramai. tema kami koko lagi :P 

my small family :)
wif mak mentua :)
ni semua cucu tok :)
all the family mak :)
susah nak dapat kumpul ramai macam ni :)



 OK LAST.. MAKANAN NI YANG ROS TERINGIN SANGAT BILA RAYA RUMAH MAK MENTUA. SEBELUM NI ROS TAK PERNAH MAKAN. BILA RAYA, TAK DE BENDA NI SO TAK RASA RAYER :p

RENDANG DAGING MAK :)
KETUPAT..NYUMMYY :p





13 comments:

eMMe said...

umur brape humaira berhijab? hehehe.. comel sungguh dak humaira berhijap.. kak dia pun tak kurang juge... suke makan ketupat palas...
rase tahun ni tak puas makan ketupat palas.. tapi dpt gak merasa kt open house umah sepupu..rase rugi lak tak bergambar..huhuhuh...

Tina Othman said...

sedapnya ketupat palas mkn dgn rendang

meriah nya bbq tingat dulu2 pun kat umah MIL ada buat bbq time raya, tapi sejak adik2 ipar dah kawin ni semua pakat malas nak membakar dah

Nory Zoulkefle said...

WAHHH MERIAHNYA....
terliur tgk ketupat palas tu...

Kakzakie said...

Kakak tahun ini tak rasa pun ketupat palas sebab di Johor memang jarang ada Ros. Kalau lepat pulut adalah.

Geram kakak tengok anak dara montel Ros tu tau. Siapa pun nak gomol dia:)

Umi Qi said...

Lawa lah kak ros kiter nih besar betui umah ur mil sis...perghhhh hebat yerrrrrrr rewang

♥ ROS ♥ said...

Hahaha...kak, ros sje je bg pkai tdung tu.. Xpkai rambut serabut, buh cekak n headband dia tarik...

♥ ROS ♥ said...

Btul tu ros pun harap biras je bakar ni..klu xdediorg mmgxjadi la...asben ros xberminat..mkn boley..hahaha...

♥ ROS ♥ said...

Jgn terliur kak.. Xtertunai nnt :p

♥ ROS ♥ said...

Kelate pun sama kak..klu ade pun xsama dgn mil punya.. Hehhehe... Fresh rasa suasana kg :)

♥ ROS ♥ said...

Haa memang besar umah mil ni..maklumlah tempat berkumpul anak beranak kan :p

nik ros said...

meriah. sampai berasap2 rumah nya.haha

::EIDA:: said...

heyyy siap khemah kawwwwww.. hihihi

Khai♥Rin : anies said...

kalu tiap2 bln cm tu..uiihhhhh lg meriah kn ;-)