Monday, August 05, 2013

Puasa kali ini :)

Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik untuk berpuasa disamping anak2 tercinta. Kali ni memang mencabar sebab anak dua kan. Ala tu pun nak kecoh..anak bru dua.hahhaha.. Puasa kali ni memang ada yang miss sebab letih+dahaga sangat. Tambah pulak humaira nyusu kuat.. :p 

Nak update blog dlm bulan puasa pun xlarat. Kononnya..hahhaha... Taktahu la nak update ape. Macam banyak cerita ja nak update tapi semua ke laut.. Lepas raya ni banyak la kot.. :) 

Persiapan raya dah selesai. Cuma tinggal yang kecik2 je la.. Tahun ni raya di kelate. Dah 2tahun beraya di rumah mak mentua. Atas sebab tertentu tahun lepas taksempat nak beraya di sana. Tahun ni haruslah balik, tambah pulak adik ros nak kawen :)

Apapun, ros mintak maaf sangat tak dapat nak terjah blog korang. Sibuk+letih nak ngadap komputer lama2.. Insyaallah dah masuk rumah baru, ros akan terjah seperti biasa.. 

SALAM AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN :)

4 comments:

D Yatie said...

Salam kemaafan jugak dari Mak Arissa. Kot terlebih gurau terlampau bicara tersalah susun atur kata. Selamat hari raya! ;)

Khai♥Rin : anies said...

salam lebaran buat akak sekeluarga

♥ ROS ♥ said...

Salam kemaafan jugak :) bru kenal je kita ni, insyaallah xde kesalahan lg.d.ehheeh

♥ ROS ♥ said...

Salam lebaran jugak adik manisssss :)