Friday, August 16, 2013

My favourite

Ni salah satu makanan favourite ketika dalam perjalanan. Sekarang dah jadi favourite anak n asben pulak. Ekeke.. Nyum2.. Sebenarnya senang je nak buat popia simpul ni, tapi mama auni humaira malas.. :-P

10 comments:

eMMe said...

solute la kat sape2 yg simpul popia ni.. kalo yg tukang makan.. ngap2 je.. senang nye hati... dpt yg sedap alahai.. lekat rase serunding dia..fuh!!! popia nestum pakai gunting2 je.. kan... lagi senang, tu pun tak tau buat, hehehehe...

Tina Othman said...

sedapnya ros, suka makan tapi jarang jumpa yg ngam selera

senang ke nak buat mcm susah je bab nak simpul kan tu

D Yatie said...

Sy suka makan je. Xpernah try buat lagi. Tapi dah boleh agak itu sangat renyah. Hahaha. Buat popia nestum pun kita mengah. Apatah lagi nak simpul2. Wahaha.

Nurzakiah Hanum said...

nyum2

Masya said...

kegemaran sy jugak, tp tulah nak buat .. x terbua² beli jer sudahnya..

♥ ROS ♥ said...

Simpul tu kna kulit popia lembut rasa nya..
Ros klu balik kelate, beli kat mak sedara mmg sedap..kikiki

♥ ROS ♥ said...

Yer..beli itu penting..hahahaha

♥ ROS ♥ said...

Rajin la jugak tu..ros ni semua malas..yg boleh beli, mmgbeli.hahhaah

♥ ROS ♥ said...

Hahhhah.. Nestum ke simpul ke mmg xbuat la ros... Nak mkn beli jer..hahahah

♥ ROS ♥ said...

Nyummmyyyy :)