Wednesday, July 03, 2013

Penang gegar lagi...!!!!

Alhamdulillah kali ni Ros dan anak-anak ada kat rumah mak.. Dah 3minggu tak balik umah, entah kenapa sejak ribut kuat ari tu jadi takut nak balik umah.. Takut berulang lagi. Semalam dua kali gempa bumi rasa kat rumah Ros. Asben yang bagi tahu..

Tak dapat bayangkan lah kalau Ros nak dukung dua orang ni turun tangga lagi dari tingkat 24 :( semoga semua dipermudahkan.. Lagi takut Ros nak balik umah.. Macm mana nak sambut puasa ni...?? Takkan nak ulang-alik umah mak n mil jer?? Kecian plak en.asben berbuka seorg nnt... Pening mak fikirkan ni... :(

8 comments:

Falsya said...

itu la ade jugak terbaca kat fb psl gempa bumi nie..alahaiiii, tingkat 24 ke..tinggi tuh.

Kakzakie said...

Kakak pulak yg naik risau. Gegaran itu sebab Aceh kena gempa bumi semalam Ros. Harap tak ada yg lebih seriouslah. Kesianlah kakak membayangkan anak dara dua tu dgn Ros lagi membawa perut. Ya Allah... moga tidak ada yg tak baik terjadi Ros.

Doa kakak dari jauh buat semua.

Nurzakiah Hanum said...

bestnya...

Khai♥Rin : anies said...

uiii tinggi tu...

Cik Puan Rara said...

aah ye.dorg kata gegar smlm.ich risau lah kan.xpe.tawakal dan berdoa.InsyaAllah xde pape.

Rose Azadir said...

Salam, sy follow blog sis n sis follow blog sy yer...jemput masuk ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com untuk mendapatkan harga istimewa untuk produk Shaklee. TQ for your support.

Anonymous said...

ros, carilah rumah atas tanah satu.
rumah tinggi tu, sewakan.

nik ros said...

bahaya nyer ros. kalau nik pun takut gak tu.dengan anak2 ada kan.