Monday, June 10, 2013

Telur ikan

Haishh, tengok berkali memang cantik sgt telur ni. Tapi sayang, ros xreti makan la. Letak gambar kat fb, ramai ckp sedap. Berebut2 nak dapatkan. Sekarang ni makin susah nak dapat katanya.
Ros tengok telur ikan ni pun sebab MIL masak :-) kalau tak duk kenal yang panjang tu ja. Hahaha
Sebelum kawen, memang ros tak makan satay and durian. Dah kawen ni, try makan tapi tak la obses sangat :-P kalau ikutkan banyak benda ros tak makan. Bubur2 kacang pun sama..ekekeke

8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

besarnya

Khai♥Rin : anies said...

uuuiiii kalu kena msk lemak niiiii perrghhhh terangkatttt

mama ila said...

ila pun biasa tahu telur ikan yg panjang tu..ehe...xpernah lagi mkn yg cenggini

salam kenal yer..ila follow

Ismaliana Sulaiman said...

mengidam nak makan telur ikan ni masa mengandungkan harraz...sampai la ni x dapat2.. huhuuu

inazamri said...

pernah makan sekali je seumur hidup ni.tetiba tingin la pulak bila tengok kt sini

Falsya said...

penah cube nak makan tp xboleh..xtau nape..hehe..

* FAR * said...

telur ikan apa besar mcm tu ek?

ros said...

Ikan seludu katanya.nampk bsar tp kecik je.