Thursday, June 06, 2013

Rezeki dari makkah

Syukur alhamdulillah mak&ayah dah selamat pergi dan balik. Ros pun teringin nak pergi lagi. Kali ni, mak&ayah ros pergi dengan mak&ayah sdara. Ni dah kira kali ke-4 mak&ayah ros pergi. Bla dah sampai sana, tempat menarik di negara lain pun dah tak pandang.hahaha :-)

Alhamdulillah kat bwah ni la serba sedikit hadiah untuk ros sekeluarga :-)
Jubah untuk mama :) tq mak&abah

18 comments:

cik chinta said...

Jubh cntik

Nurul Ilyani said...

cantik nye jubah...teringin nk jubah cmtu...huhu

Nurzakiah Hanum said...

cantiknya jubah

Mrs.Farhana said...

cantik jubah..cun melecun :)

unta pun comel jugakk!

With Julia said...

Suka hadiah dari jubah...sgt gojes... :)

Bazilah (^0^) said...

alhamdulillah, ada rezeki mak abah ros ke sana. Teringin nak ke sana. Tgh mengumpul duit :)

BUNDA a.k.a KN said...

assalam, salam ukhuwah dari bunda...

Alhamdulillah..mak&abah selamat kembali...

Norliza Nordin said...

cantek jubah tu.. suke sgt

Tina Othman said...

Bestnya dpt ke tanah suci, cantik jubah

♥ ROS ♥ said...

Tq :) susah nk dpt ni..kikiki

♥ ROS ♥ said...

Nnt mesti dpt selai..hihihi

♥ ROS ♥ said...

Ros suka unta..dulu g xde... Hihihi

♥ ROS ♥ said...

Gojes sgt kan...mama gojes ..opsss :)

♥ ROS ♥ said...

Alhamdulillah..:)
Salam ukhuwah jugak :)

♥ ROS ♥ said...

Haa kak rezeki... Jeles xdpt ikut..kikiki.. Dh masuk 4kali mak ayah ros pergi :(

♥ ROS ♥ said...

Susah nk dpt ni..hihihi.. Ros eksited tp malu nak pakai :p

♥ ROS ♥ said...

Memang best, rasa xnak ke negara lain dah..hihihi

♥ ROS ♥ said...

Tq :)