Wednesday, June 12, 2013

Humaira dah makan pizza, fries dan ayam goreng!!

Betul tau, tak tipu.. ekeke.. Ada gambar kat bawah. Gambar tukang masak pun ada.hahaha :-) lariikkkk :-P

22 comments:

Irene Dahayu said...

alo lo..pandainya masak... bagi unty sikit...

puan.mila said...

ala keras kejung rupanya pizza tuh..hehe

Mimy Hamid said...

hihih ingat kan betul la humaira makan tau...kikiki menan rupanya

Bazilah (^0^) said...

sedapnye pizza n fries humaira tuh hehehe

inazamri said...

aunty nk oder pizza satu.cute betul gmbr 2 bradik ni tau

Khai♥Rin : anies said...

nk mintak cikit bolehhh??? ;-)

Kakzakie said...

Hihi... makan ini sampai bila-bila pun habis-habis kan sayang.
Pandai dah nak main dgn kakak ye:)

Nory Zoulkefle said...

comeyynya tempat duduk dia tu...

:: Mrs.SyahNia :: said...

lama nya tak dtg sini tgk umaira n auni..
alolo so cute dia men ngan kakak auni
skejap je besar kn ank2 dik ros..

nik ros said...

comel sgt la anak-anak ros ni. geram tgk.

Masya said...

hahaha.. saboo jerlah... main²... nasib baiklah tak menangis...

♥ ROS ♥ said...

Keras kejung aunty nk mkn..hahah

♥ ROS ♥ said...

Hahhha..menan je kak.. Bg mkn umo mcm ni jenuhla kna marah dgn papa dia.hhhaha

♥ ROS ♥ said...

Hhhaha... Dlm pic je ni kak..luar lain.. Aunty nk order kna dtg umah tau..kikiki

♥ ROS ♥ said...

Dah lali kak nangis tu :(

♥ ROS ♥ said...

Dlm gmbr je nik..luar lain.hahha

♥ ROS ♥ said...

Twin akak pun dh besar..heheheh...
Anak kak lg comey :p

♥ ROS ♥ said...

Anbebe namanyer... :) kikiki

♥ ROS ♥ said...

Bru boleh main2 kak..harap membesar dgn sehat :)

♥ ROS ♥ said...

Sedap tp xley mkn..kalau dh leh mkn, mamanya abiskan dulu..hahhaha

♥ ROS ♥ said...

Olehh..kna dtgumah tau..hihihi

BaTiK_PiNk said...

Ini kalau digigit, sakit gigi ni..huhuhu!