Thursday, April 18, 2013

Chef kecik memasak :P

ni kisah my Auni plak.... Skrang ni dah pandai nak nyibuk2 bila kita masuk dapur :P Memang terganggu la kan, bahaya pun ade.. tapi kekadang Ros biar dia duk kat sinki tu sebab main air je.. Nak marah kecian plak sebab takut dia boring tak tau nak buat apa lg kat umah ni.

lapik krusi sendiri oulls sebab tak sampai :P

Bawah ni plak, kalau dah masak untuk dia memang tak sempat tunggu papa untuk makan. Berdiri pun jadi :p asalkan KENYANG..hahahah :)

gambar senget..kihkih.. abaikan selerak itu yer :P
 Akhirnya mama decide beli benda alah kat bawah ni supaya tak kacau mama masak.Masa mula sampai mama yang over main and pasang segala.. :P

sejak ade ni, xganggu mama dah :)

10 comments:

Masya said...

mama yg bijak kan.. paham anak, sebabnarnya anak nak mcm u tp x pandai ckp.. tp mama paham oklah..

atie @ ejay said...

ank atie namanya NUR AUNI HUMAIRA' hihi

e.t.t.y said...

alaaaa comel kot dapur auni ni....

CikGu KiNa said...

Assalam...sis...beli kat mana...duku belikan anak jenis Bbq...tp yg ni lg best...

cheqna said...

skang kacau lagi tak??
hehehe

Mama Idlan Irsyad said...

cantiknyer dapur...

Sura Mohd said...

comeynyer dapur auni..rasa cam nk main masak2 pulak..hehehe..

Aida said...

cumelnye dapur masak auni..

eKa said...

cantik dapur umah tu... lembut je warnanya

Siti Asiah said...

amboi Auni kalah dapor mama yea...:)