Friday, January 11, 2013

Nur Auni vs Humaira

Assalamualaikum semua...

Salam jumaat.. Hepi sangat bila tiba jumaat, sebab masa untuk keluarga..haahh.. Walaupun Ros ni surirumah jer tapi rasa lagi lengkap bila en.asben pun ade kat rumah.. Ekekke :p

Hmm banyak perbezaan kakak n adik ni.. Apapun semoga mereka lebih sehat...Insyaallah :) doakan ye kekawan..



8 comments:

Kakcik Nur said...

Semoga Auni dan Humaira membesar sebagai muslimah yang solehah serta sentiasa dalam naungan kasih Ilahi. :)

Masya said...

smoga mereka sihat² sahaja... biasalah adk beradik ada yg beza.. ada yg sama..

Suraya Baharun said...

dua2 tomei...

nik ros said...

moga2 dua2 membesar dengan sihat. yg penting dua2 comel

BERT said...

sama plak aksinya.. tomey2

Mrs Nageb said...

Cutenya ;)

Yaya Azura said...

kening lain!
yang penting dua2 sentiasa sihat walafiat!

etiey.com said...

sama... ros.. hari tu dah reply emel tp mcm hanging je..

ni fb saya SITI RUZAIHA