Monday, January 07, 2013

ipad jatuh atas kaki..fuh!!!

Haa ni lah bahaya IPAD bagi kanak-kanak yang sebaya Auni. Kalau diorang duk main sambil duduk memang tak kisah sangat. Macam anak Ros ni suka usung2 ipad. Pegang pulak sebelah tangan :(

Malam yang kena tu, memang menggeletar kaki dia. Memang cuak sungguh tengok keadaan dia masa tu :( alhamdulillah dia tak de demam balik sebab sakit tu. Esoknya memang tak berjalan sampai ke petang, mengesot je banyak. Kesiian  sangat tengok..

Sekarang ni, Ros and asben je yang duk risau tengok dia lari2 macam orang tak sakit kaki..huhuhu..
Kekadang memang balut jari dia tu sebab darah duk asyik kuar jer.. bayangkan jari budak umor 2tahun terkena macam ni..haishhh :(


masa memula kena, sekarang dah makin biru and tunggu kuku cabut :P
budak dah boleh berdiri dengan kaki sendiri :) alhamdulillah

7 comments:

intanfirdaus247 said...

Kesiannya..kita yg tengok rasa ngilu kan..

Ena's Palace said...

alahai..cianye dia..
mesti pedih tu..
lepas ni pegang guna 2 tangan ye cayang...

BERT said...

alahai.. sampai bengkak kukunya ya...

Falsya said...

adehhhh....smp gitu skali..chiannye...

Anum said...

salam pagi
singgah umah dia jap

Mrs Nageb said...

Mcm mareesa selalu jatuh atas hidung...tapi buat lagi.. :)

Wawa said...

kesiannye....takut nengok...huhu...pasni taknak bg annaila bawak mende2 berat kalau dah pandai berjalan nti