Wednesday, September 05, 2012

Wahai kawan!!!

Mungkin betul kan?? :)

11 comments:

@YUNID@TI said...

betul tu.... manusia ni rambut sama hitam... hati lain-lain....

Tina Othman said...

manusia macam tu lah ros, hati2 lah dalam pilih kawan ni

:: Mrs.Eady :: said...

betul!

Mommy_Cha said...

rambut sama hitam, hati lain-lain..tapi lani rambut berkaler-kaler dah...tu yang susah sikit tu :) hiks!

cik fadh said...

huhu mgkin betul, tp kadang bile kiter pandang sudut positif kawan yg tah pape tu la kadang akan ade bile kiter susah..

Suraya Baharun said...

ada kebenaran dalam ayat itu...

Qhaifa Nur said...

macam orang cakap rambut aja sama hitam..perangai lain2...

Nory Zoulkefle said...

HAHAH...betul tu...xde yg smpurna...

♥cikmOt♥ said...

yhahaha setuju setuju...

Bitt (double IS) said...

ahhahhhaahha cute jek

nik ros said...

setuju.biasa la.akan jumpa kwn2 yg perangai pelik..ehehe
cuma berharap kita la yg tak pelik...haha