Wednesday, September 12, 2012

PENANG ROUND ISLAND FINISHER!!

Wah bangga sekejap kat asben berjaya keliling pulau dengan basikalnya :) hmmm yang tak abis kayuh pun dapat jugak pingat tuh katanya, tak aci kan.. Hahaha :p

13 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

wahhh..tahniah!

chinta... said...

tahniah dik ros untuk suami yer..

Qhaifa Nur said...

wah..bestnya...
tahniah buat en. asben ok....

Masya said...

husben habis kayuh x?? hihihi... bagusnya x habis pun dapat medal buat kenangan

Kakzakie said...

Wahh... hebat husband Ros. Tahniah dari kakak. Jadi pemangkin pada anak-anak kelak..

Falsya said...

Phewittttt..finisher tuh..hehehe..

Nory Zoulkefle said...

tahniahh....terer tu...

eMMe said...

Salam Ros, pingat tu dpt sebab dia pegang handle basikal je dah dpt pingat, tak yah sampai garis penamat pun leh dpt pingat, tumpang bangga jugak, hehehe...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kena simpan buat kenangan

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kena simpan buat kenangan

nik ros said...

tahniah.cantik la medal tu :)

♥ ROS ♥ said...

Alhamdulillah habis kayuh... :)

♥ ROS ♥ said...

Tp klu setakat pgg handle tu dpt pun xrasa apa... Mcm asben ros dia rasa gak bgga dpt pingt tu sbb abis kayuh..chewaahhh..hahahha