Wednesday, September 26, 2012

Kemaafan sebenar :)

14 comments:

KhaiRin : anies said...

betul tu..setuju..

p/s butterworth kat ne?i'll be there ahad ni ;-)

:: Mrs.Eady :: said...

setuju :)

♥ ROS ♥ said...

Butterworth kt park view.. Dkat dgn feri dah :) tp xde kat umah, sbb duk umah mak :(

cheqna said...

saya nak jadi org yang paling bahagia =)

Falsya said...

Setuju!!!...;)

Kakzakie said...

Kakak nie kan Ros nak lupa tu yg payah. Iman tak kuat kan..

Mamamya said...

pada akak kan ros..sejujurnya lah, nak memaafkan tu x susah tp utk melupakan mmg payah... bak kata kak zakie iman x kuat..

nik ros said...

saya nak jadi org yg paling bahagia.akan cuba maafkan org lain.sebab diri pun tak sempurna

nik ros said...

saya nak jadi org yg paling bahagia. cuba maafkan org lain sebab diri pun tak sempurna

~aYu~ said...

ayu mmg pemaaf tp nak melupakan tu mmg susah..

eMMe said...

maaf kan saya yea Ros..jika ada salah dan silap dari eMMe...

:)

Bazilah (^0^) said...

kdg2 cpt memaafkan tapi nk lupa tuh mcm ssh sket :D

rieda_ffya said...

bestnye kata2 tu..indah

Sherwieyna Muzzawer said...

Kata-kata yang penuh makna..