Tuesday, July 31, 2012

Suasana berbuka puasa di masjid nabawi

Indahnya rasa jika berada di situ ketika saat ini :)

13 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

nak jugak pegi situ 1 hari nanti..

KhaiRin : anies said...

sy da merasa sekali.mmg heaven!

cheqna said...

insyaallah...jika diberi ruang dan kesempatan memang cheqna nok g sangat...

wardah @ fie shah said...

Subhanallah..seronoknyaa!

Suraya Baharun said...

seronok nye la kan...

Kakzakie said...

Sedangakan musim haji kalau isnin/khamis pun sentiasa ada saja yg memberi sedekah tuk kita berpuasa apa lagi di bulan ramadhan..

Falsya said...

ya ALLAH..seronoknye..

Siti Nursyuhada said...

subhanaallah... nak sangat jejak kaki kat sana.. kalu bulan puasa cam nie... best nyeee

rieda_ffya said...

mesto sonok...teringin nak pergi jgk..

PUANSTOBERI said...

Salam Ros,
Slamat berpuasa. Hihi.
Oke, nati tolong emel alamat ke akak buleh, nak anto kad raya. Ngeee :)
cikstoberi@gmail.com

Masya said...

SERONOKNYA KALAU DIBERI PELUANG KESANA ... TAK PERNAH MERASAINYA LAGI ...

* FAR * said...

tengok, ringkas jer mereka berbuka.. tak mcm kita byk membazirkan..

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Harap-harap sampai jugak kami kat sane satu hari nanti..amin