Thursday, July 05, 2012

Si anak ambil alih :P

Seperti yang kita tahu, Seorang isteri dapat pahala kalau temankan suami di meja makan. Tapi sekarang tak dapat lagi Ros temankan. Si anak telah ambil alih. Bila dah besar nih dah taknak duk atas kerusi makan dia.. Hmmm :( Apapun si ibu makan je lah kat bawah sementara nak beli kerusi baru..kihkih

abaikan dapur yang berselerak tuh yer :P

20 comments:

Anum said...

hehehe
now turn anak plak ek

anitadiana said...

comel lah tu..tak pa lah anak temankan papanya makan...

::EIDA:: said...

Alololooo.. comeynya.. kecik je duduk atas kusi tu.. hihihi

eMMe said...

hahhaa... sian Mama dia gak kene beralah, hehehe~
sweet je auni layan ayah dia...hehehe...jgn jeles ros, heeee~

inazamri said...

mmg sweet sgt tgk anak tu teman ayah dia makan

♥ ROS ♥ said...

Anum : ha'ah turn anak..mengalah saja :p

Anitadiana: tu lah kna mengalah jer :(

Eida: kecik sgt tkut jatuh pun ade, tp bila duk sebelah dia marah pulak kita ni :p

Emme: takleh nak marah kak emme :) bdk2 xtau apa :p

Inazamri: haa dia plak nak temankan, dh 3tahun mama yg temankan..hahha

msredcheesecake said...

TAKDE KUSI LAIN KE, TONG KE YG LEH DUDUK? TINGGI SGT BAR NYA... HEE

Kakzakie said...

Macam bersungguh benar dia nak teman dan makan sama...

wardah @ fie shah said...

Cantik kitchen cabinet & kaunter awakkkk! Green apple..nice nice..

Nana Aris said...

ajak auni n ayah makan sekali kat bawah..tp perut dah besar ssh pulak nak dok bersila kan ;p

SYANI said...

Siannya ibu kena duduk bawah.. Cepat2 beli kerusi baru yer..

aanie said...

kena beli kerusi lagi satu ni....

chinta... said...

hehhehe..cian ibu...anak da besar kan dah pandai nak dok sendiri..kih3

:: Mrs.Eady :: said...

berebut ayah ye..

Bazilah (^0^) said...

xpe mak dah tolong masak :)

izla said...

cantik dapur awak. mane ada berselerak pon.
kalau nk makan sama2, kene bersila kat bawah lah :)

Aziela said...

Apa kata pangku anak di meja makan..? Hihihi

Masya said...

hihihihihi... kt memang kene mengalah dgna ank kan... xpun belilah meja makan lain hihihihi..

bunga_rose said...

cantik laa dapur...

nik rosmawati said...

mak mengalah dengan anak.nanti beli meja makan besar sikit.boleh makan ramai2..hehe