Wednesday, July 18, 2012

KREATIF SANGAT...!!!

Boleh dijadikan sebagai hantaran :) bestnyer kalau dapat buat sendiri..

15 comments:

♥ نورهازانه ابراهيم ♥ said...

kalau ada cara2 buat tu,msty saya akan buat..hahhaha

Yaya Azura aka Naz Azra said...

Unik pulak bakul coklat nie..Nampak simple..kena cuba buat baru tau senang tak senang nk membuatnya kan

chinta... said...

cantik dan kreatif kan..:)

izla said...

a'ahh la..kreatif

Mamamya said...

cantik...mcm syg jer nak makan.. :)

Falsya said...

serious cantik..xpenah terpikir pun boleh wat mcm tuh..

eMMe said...

Ros, sihat?

oh tu coklat ke? tak sempat nak buat, dah masuk perot dulu, suka ratah coklat, hahaha.. tapi mmg tak dinafikan, menarik la.. utk gubahan kek or hantaran kan..kan..

Anum said...

wow kreatifnya

Zana Adieyza said...

unik, kreatif & cantik!

CIK PUAN TIPAH said...

Ros nak buat boleh tgk kat link ni..

http://fromintankitchen.blogspot.com/2011/11/mangkuk-coklat-tiramisu.html

konsepnya lebih kurang sama..

eMMe said...

Ros, ada resepi Lasagna ke? saya de oven, jarang gune, jom buat sesame nak, hehehehe...

nik rosmawati said...

mmg kreatif la.mcm2 idea diorang ni kan :)

Noraim said...

apa tu? nampak mcm belon je. hikhik.

#sy yg paling tinggi. heee. cari la ye :)

Siti Nursyuhada said...

nampak cam senang jer... hu3 tapi belon tue tak meletop ke kena coklat panas?

Masya said...

cantikkan... suke tgkk.. mmg kreatifff