Wednesday, July 25, 2012

Karnival Upin dan Ipin Juru Autocity

Bebaru nih Ros ade ceritakan pasal Karnival ni.. leh tengok entry kat SINI :) Seronok Upin dan Ipin datang Penang, tambah pulak dekat dengan umah Ros. So memang kitaorg decide nak pergi tapi sebab abah Ros masuk wad asyik tertunda.. So last week before Ramadhan tu dapat jugak pergi..(mama yang excited sebenarnya :P)

Jom layan picca aje lah :P
pintu gerbang nak masuk :P
time ni upin ipin tengah ade persembahan chicken dance


p/s: dah jumpa Upin Ipin terus balik.. Tak sampai setengah jam pun kat sana.. Hahahah :P

12 comments:

izla said...

dapat jgak bergambar kenangan dengan upin n ipin

Bazilah (^0^) said...

akk minat betul ngan upin ipin. Hehehe.

anitadiana said...

kat opis ita dulu pun ada juga..tapi anak-anak kak ita takut sangat coz..kepala tu besarkan...kak diana dan maksu yg terlebih seronok..aqil dan arisya takut sangat...

~aYu~ said...

anak sy suka sgt upin ipin ni. kalau ada kat karnival ni kat KL leh la pegi.

eMMe said...

sape yg suke upin ipin ni sebenarnye? anak ke mak? kui kui...

nik ros said...

ramai budak2.sis pun suka upin ipin ni.comwl jea

Masya said...

rajinnya tunggu nak amik gambar dgn maskot upin ipin

jemarisuri said...

confirm anak2 hepi dpt tengok upin ipin kan...

Kakzakie said...

Kakak satu family layan upin & ipin ni Ros. Kalau dekat agaknya kakak pun pergi juga.

Papa Mifz said...

PM selalu gak tgk upin dan ipin kat TV...temankan Mifz punya pasal...hehe

Noraim said...

ros nampak matang dr usia. hehe.

ros muda lg kan?

#hee, malu la. sy comot je. hee.

nn lylyn said...

upin ipin ^^ bkn budak je suke sy pn suke