Wednesday, April 11, 2012

kegembiraan

Kegembiraan yang dirasai oleh Ros ialah apabila melihat anak hepi :) Weekend lepas Ros balik umah my mum seminggu. My abg pun balik jugak, so dapatlah berkumpul reramai.. Petang tu kitaorg hepikan anak2 masing dengan aktiviti BERMAIN AIR..

AWAS YER... JANGAN PENUHKAN KOLAM MACAM DALAM GAMBAR KALAU TIADA PENGAWASAN YANG KETAT(angkara my abg) :P

7 comments:

Masya said...

wahhh seronoknya budak2 tu mandi berendam dalam kolam mcm tu yer....

ShimaSalleh said...

Nak beli nak beli gak kolam utk dua2 bujeng kat umah ni.

Mrs Nageb said...

alalalalala sukanya dia... :)

♥ ROS ♥ said...

seronok lagi kalau mama dia dpt join..hahahaha

♥ ROS ♥ said...

kak syima, beli lah.. murah je rm12. :)

♥ ROS ♥ said...

mama dia pun ska kalau dpt join :P

farmys said...

bestnya akalu dpt join sekali..

tp muat ke mama nak masuk tu? heheheee