Wednesday, March 28, 2012

bintang pujaan :P

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

(lirik lagu yuna..besttt sangat :p)


5 comments:

Anum said...

layaaaaaaaan

Tina Othman said...

sweet

:: Mrs.SyahNia :: said...

tomeyyy lah auni ;))

Noraim said...

Hihi. Kenapa mcm jiwang je ni? Hihi.

Noraim said...

Hihi. Kenapa mcm jiwang je ni? Hihi.