Friday, February 10, 2012

Juru Autocity Tutti Frutti

Sempena cuti Thaipusam bebaru nih, sempat jugak Ros and my hubby ni pergi TUTTI FRUTTI. Teringin sangat nak makan sejak Disember lagi tapi takda kesempatan untuk pergi.. Untuk pengetahuan korang semua, Ros and my hubby suka duk rumah lagi dari pergi bercuti2 nih.. Entahlah mungkin dari didikan awal mak ayah kot. :P Tapi kekadang jeles gak tengok sesape yang pergi jejalan tuh.. hahhaa..

 Tutti Frutti 
 1827-F1, Jalan Perusahaan Auto City, 13600 Prai, Pulau Pinang.
 12pm-12am

pelbagai jenis aiskrim :)

topping :)


area autocity.. kedai kecik jer :P

13 comments:

PUANSTOBERI said...

sama btol muka ros ngan auni.. huhu :D

Kak Sam said...

Tak tahu pun pasal kewujudan tuti fruti ni kat penang. tq 4 the info

Nur farahiza said...

mule mule ingat kan ice-cream , bile makan masam . oo rupenye

My Aisy said...

ske decoration kat dalam trutty frutti...

irenedahayu said...

dah pi pun.. kak ila tak sempat nak pi. asyik telajak kat OFO jek.. hihihi.. kalo pi adam mesti suka, dia paling suka la eskrim ni...

Mama Likha said...

auni mesti suka makan tuti putti kan tu... :)

♥ ROS ♥ said...

ye ke kekda?? ramai kata muka ayah nih :P

♥ ROS ♥ said...

sama2.. sharing is caring :) boleh blanja nnt :P kihkih

♥ ROS ♥ said...

a'ah mmg masam.. ia kan yogurt :) hihi

♥ ROS ♥ said...

nmpak moden kan :)

♥ ROS ♥ said...

OFO?? wah best jugak tu.. samalah dgn auni suka sgt aiskrim.. dah jadi ubat doh dengan ayah dia :)

♥ ROS ♥ said...

mak dia lg suka.. kahkah :)

farmys said...

lum penah try, tp macam best..