Friday, December 16, 2011

Nasi beriani KAPITAN

Nasi beriani mamak KAPITAN ni memang buat Ros ketagih sangat  ^◕‿◕^。. Tak tau lah kenapa. First time makan beriani nih rasa macam tiada dah yang dapat ditandingi.. Chewaaah.. Tekak orang lain-lain2 kan, tak taulah korang rasa macam mana. Restoran dia pun tak banyak dalam MALAYSIA nih. Gambar yang kat bawah Ros tapau wat balik umah jer. Kalau makan kat sana, nasi beriani dia dalam claypot. Teringin lak nak gi makan yang dalam claypot. hihihi :P



1 comment:

♥ Elin ♥ said...

dah kenyang makn roti canai 2 keping...tgk nasi rasa nak terkeluarr lah..sedapp ker? x tercekik ker ;p