Thursday, November 17, 2011

SYED SHAM & NURUL KAUSAR WEDDING

Raya haji bebaru nih abangku yang kedua selamat di ijabkabul bersama pasangannya NURUL KAUSAR. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Cuaca memang panas terik pada hari kenduri tu. Pada keesokkanya tak payah cerita hujan turun dengan lebatnya. Siap tak berenti. Masa hari Ros balik pun hujan tak berenti.  (。◕‿◕。) Jom layan picca....

gementar menanti :)
nak satu keping :P
kakak iparku :) sebaya nih..kihkih
masih ada yang xjoin bergambar :P
majlis kesyukuran :P
budak moolat dah buat perangai :P



5 comments:

wardah @ fie shah said...

Nape dak bolat nangis tu> Lapar ek. Hehe

Tina Othman said...

tahniah, cantik pelamin dorang

Zana Adieyza said...

pelamin & pengantin cun!!! tahniah!

Budak Giler Cadbury said...

tgk org kawen ni nina teringin pulak la nak kawen kan hee (gatal)

♥ ROS ♥ said...

wardah: nak tido kak.. :P

tina: cntik tapi besar gedabak..hahahha

zana: cun ea?? kihkih.. kmbang abg ros n bini nanti :P

cadbury: haa lekaih2 kawen.. best oo.. hahahah