Monday, September 19, 2011

DIA DATANG LAGI..AKU JELESSSS

Wah entry gempak nih..kihkih.. Sebenarnya bukan jeles pada orang yer.. Berbalik pada topik tu, yang Ros jeles sangat ialah pasal rancangan ASTANA. Mewah betul rumah diorang. Kalaulah itu rumah ku.. Wah mesti dah banyak berbakti pada masyarakat..gurau jer..kahkahkah!! Yang musim pertama memang ngancam abis rumah diorang. Sekarang dah musim kedua, semalam pun sonok tengok rumah sazzy falak..Di sini kita akan dapat lihat bagaimana citarasa tinggi seperti mempunyai kuda sendiri, kapal layar, bot laju, kereta mewah seperti Ferrari dan Lamborghini serta citarasa mengenai hiasan dalaman di dalam rumah seperti ruang tamu, bilik mandi sehinggalah ke kamar tidur. Fuh jelessnnyer... Jangan lupa kita saksikan ASTANA di ASTRO RIA pada waktu 7.30MALAM setiap AHAD..(waktu yang tak best sebab duk sibuk2 dengan maghrib).. huhuhu


Mode: Hmm bila la aku nak merasa umah mewah sebegini.. opsss telebih sudah... bersyukur apa yang ada!! hihihi

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

sebab tu tak nak tgk takut terjeles nnti..hehehe...

yatt said...

betul, jeles kan tgk rumah org cantik2 :)

eKa said...

alamak terlepas..eka pun igt nak tgk gak la astana ni...tgk si twin tu...tp smlm g open house.tak sempat sudah...bestkan tgk umah mewah org...eka ni tak merasa la kot camtu...huhuuh

hakak CNN said...

maser rayer tuhari sy tengok yang slot umi aida punyer rumah tuh...humang aiii....tak terkata you,kelu terus molot..hahaha