Tuesday, August 23, 2011

Plant vs Zombie... Geraaaammm :p

Ni nak bercerita tentang games pulak. hehehe.. Games paling rizaros suka mestilah mencabar sikit tapi taklah smpai berperang2 punya style. :P Game PLANT VS. ZOMBIE ni memang geram+suka sangat bila main. Memula tak minat sangat tapi bila lama-lama jadi best pulak :P


  

   
 Bila tak dapat kalahkan zombie tu maka yang ni lah yang terjadi :P
                                                  
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
                                    
kah!kah! #@8&)%$#






5 comments:

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

hahaha.. nieza pon suke main game ni.. dulu mase pregnen giler kejap main game ni..hahaha

♥ Dea ♥ said...

haha..mcm adek sy jer..ngadap lptop men game ni..:P

farmys said...

main game hilangkan boring..

Cik Puan Axa said...

suke gak men game ni..mule2 tgk je hasben asik ngadap Plants Vs Zombies ni..last2 join skali..hehehe ;p

♥ ROS ♥ said...

NieyzA: ros bru ja jumpa game ni..jd addict lak..hahaha..kdg2 keje umah pun xjd :p

Dea: ros ngadap benda alah tu jer... Hihihi

Farmys: a'ah btui2... Hihihi

Puan axa: ros plak hubby join..memula eksyen gak... Hahhaha