Tuesday, June 21, 2011

Terlalu happy dan terlalu serius

SELAMAT HARI BAPA.. Yang terlalu happy ni ialah ayah saya yang menjaga sejak kecil dan saya juga tinggal dengannya sehingga zaman remaja. Dah kawen kenalah tinggal dengan suami.Kwang3... Ayah saya ni orang jepun. Dah terpampang dalam i.c tulis warganegara JEPUN. hihihi.. Apapun, sekarang ni dah jadi pemastautin tetap di MALAYSIA. :)


Ayah saya yang menjaga saya sejak kecil, dia ni org jepun tau.. ori punya... :)

Ni kisah ayah kandung saya pulak. Walaupun saya tak pernah tinggal sebumbung dengan ayah kandung tetapi saya tetap menyanyanginya.. Wah gitu.. AYah saya ni warga negara MALAYSIA tau.. Ori punya.. Hehehe.. Susah nak senyum ayah saya ni, kalau senyum manis orangnya... hahaha. Semua anak saudara dia takut pada dia, tak taulah bila auni dah besar takut tak kat tokboh dia ni. Harap2 tak takut.. Ngeeee....


Ni pun ayah saya jugak...ayah kandung..



 P/s: Actually rizaros ni ikut muka sape yerk??? Hmmmm :P

2 comments:

Ina Hashim said...

wah bestnya ada 2 ayah...x semua org ada kelebihan tu tau :)

rizaros said...

ina: 2 lah syukur sesangt :)