Monday, June 27, 2011

Apa pun tak boleh!!!!

Auni: Maaammmaaaa, cepatlah angkat auni nih... :P

 Mama: Tak boleh... mama banyak keje nih...

Auni: Apa pun tak boleh :P (ikut versi j.a.m.b.u) hehehhe

15 comments:

ibu qaleesya said...

cutenyee auni nih.. hehhe

rizaros said...

ibu qaleesya: hehhee.. gmbr je kak :P

♥ Elin ♥ said...

hahhah comel okk!!!
pasti mulut kat rumah nih bising kann....comel..comel dgn gelagat die tuh..

Mrs Nageb said...

alalalalalala sweetnya buat gaya gitu..huhu

safiyyah osman said...

hehehehehe..memang ngam dgn caption,hehehe

Farhana Basri said...

cutenye.. apa pun x boleh.. hehe :)

*Miss Syahnia* said...

apa pun tak bole..apa pun tak bole..

tak nak kwn mama lah..hihi

rizaros said...

elin: hehehe..bising tu xlah sgt, ikut papa dia sombong n pendiam..hahha

rizaros said...

mrs.nageb: sweet mueet :P

rizaros said...

farhana basri: tq2... ape pun xbleh..kebetulan lak dia wat mcm tu :P

rizaros said...

safiyya: hye mommy to be. kebetulan je tu :)

rizaros said...

miss syahnia: xnk kawan xpe.. nnt die lapar mesti cri mama gak :P

Ilhamny.com said...

tomelnyerrrr... geget kang...
err sib baik ' apa pun x boleh'..kalau dia cakap, leh tuju lagu..??? lg naya..

rizaros said...

tuju lagu?? mama dia akn ckp takpayaahh.. hahaha.. mmg naya :P

rizaros said...
This comment has been removed by the author.