Tuesday, April 05, 2011

18tahun dah kahwin..

Selalunya kita dengar atau terbaca perempuan kahwin awal tapi ni sebaliknya.. My cousin(lelaki)memilih untuk kahwin awal.. Huhu. Memang perkahwinan ni mengejutkan seluruh family. Apapun semoga mereka ni berbahagia dan dirahmati Allah :)

9 comments:

Nour Akmal said...

blh dikatakan muda juga la..
tapi benda baik kan, lagi cpt lg bagus..=)
moga bahagia..=)

ariana's said...

Semoga mereka berbahagia..walaupun masih muda, adalah lebih baik dari sesetengah pasangan yang kehulu hilir tanpa nikah kan..perkara baik biarlah dipercepatkan..Selamat pengantin baru buat mereka berdua:)

Amiera Hilton said...

nampak muda tu. hehe. xpe lah dia buat benda baik. semoga kekal ke anak cucu :)

btw follow u :)

ct N honey said...

kita mengharapkan yg terbaik ,semoga tabah menghadapi dugaan alam rumahtangga ni..

akmal said...

selamat pengantin baru..:) moga dapat jalankan tanggungjawab dengan sempurna

Halen said...

wahhh mudanya pengantin. apa2 pun sama2 kita doakan kebahagian mereka sehingga hujung nyaawa.

*luv Syahnia* said...

btl tu dik..jrg ada laki
kwen muda..

tp itu adalah terbaik jika
laki tu dah bersedia

aniswany said...

bestnya kawen muda =) tp byk cabaran ,hope diorang kekal =)

Munna said...

smoga pengantin lelaki dpt jd suami yg btgg jwb pd isteri...slmt pngantin baru...^^