Wednesday, March 02, 2011

Senyuman ikhlas

Assalamualaikum..

Kat bawah ni ada lah gambar anak sedaraku sebelah suami(pernah citer masa kat entry nih). Senyuman dia ikhlas tanpa dipaksa tau.. Hahahaa.. Manakala my baby lak suka tido dlm senyuman.. :P

Melebar hingga ke telinga :P


senyuman dalam tidor :P

14 comments:

Nour Akmal said...

serius..sgt2 comel la senyuman ni..
suka2!

Nour Akmal said...

serius..sgt2 comel la senyuman ni..
suka2!

rizaros said...

nour akmal: 2 lah.. dia punya senyum panjang sgguh.. sweet nmpak :)

Qaseh dalia adelia said...

hehe comel je tengok budak2 senyum ..kdg2 leh hilang masalah

*luv Syahnia* said...

sangt comel..
best tgk auni tido
rasa nak tido gak..hehe

Farra said...

Ye la..bby suke senyum masa lena..comeyy

sicomot-comel said...

kiutnye tgk bdk2 neyh senyum..
rasa nak cubit2 je pipi dorg..hahaha

Novelgurl said...

salam..alolo..comel lah baby tu^^

Diba said...

salam kenal..alahai comelnye baby yg tdo smbil syum tu...geram nengoknye..hehe

Papa meow said...

SALAM , comel sangat senyum, luang masa sekejap singgah jenguk disini...t kasih :D

Qaseh ElyaNas said...

awk bgtau anniversary kawen kita sama ek ^^ comel baby :D vee penah preggy tp blum ada rezeki lg nak ada baby

TAYAR PANCIT said...

hai awak :) saye dah join awak :)http://tayarpancit.blogspot.com/2011/03/terbaru-xia-xuanze-ganti-misbun.html

Dda Ly said...

alalalaaa comeynye budak2 nih...yg pakai baju bn10 tu sekali tgk mcm anak akak danish..huhu baju pon same..hikhik

meh ke rumah,
~farewell friends~
keep in touch ye..♥♥♥

Bib Abdul Hamid said...

tg sudi singgah blog kita ye... nice blog nice pic!!