Wednesday, March 09, 2011

KETAM LEMBUT KUALA GULA.. Auw-auw gitu :P

.......................VEry delicious......................... Hanya terdapat di KUALA GULA, PERAK :)
boleh klik di sini untuk facebook dia.. 

Tapi kalau goreng mesti tak cukup punya.. Hehehe.. Semua bhgian ketam ni dapat di makan.. Yummy.. :)

Ketam Lembut Masak bercili :P


Ketam Lembut Masak Sweet Sour :)


Jemput makan :)


Ni pula aksi my baby sewaktu mamanyer tengah makan.. :P

P/s: Ada byk lagi storymory jejalan ni.. Tggu yer.. Auni dah panggil .!!

15 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sedappp tu.. :P :P
tengok majalah 3 aritu psl ketam lembut ni,
tingin nak cuba la.. =)

Dda Ly said...

alalaa sedapnye ketammm...
huhu lapa2!

KM said...

Besa tgk segmen ternakan ketam lembut ni tp belum penah makan lagi hehehe........

misza said...

tak tau pun psl ketam lembut ni(x tgk majalah 3 masa tu). mana nak cari.

rizaros said...

leily: meh2 cuba.. goreng lagi sdap.. :)

dda: sntiasa lapa kalau tgk bnda sdap ni.. hahaha

KM: kna cuba tau.. very2 delicious... tp baik order ketam goreng celup tepung.. msti lagi power :)

misza: kat kuala gula sanctuary resort.. kat fb ada.. kna call dulu sblum mkn tau :)

mama maman said...

aduh sedapnyer...:)

mama yana jejalan belek2 blog Ros...:)

Mamaleesya said...

terliur tengok ketam tu. Tapi pic last tu lagi comel dari si ketam hehe. Tahniah kerana menjadi ibu. Proud to be mom. Ma aceh sebab jengah blog mamaleesya ^__^

kejora said...

wahh..sedapnya ketam tuu..

srikandi cinta said...

nice blog.follow me back okey..tq :)

Rozita said...

sedapnya...mana nak dpt ketam lembut ni ye..ada jual kat pasar tak?
follow u back...macih!

Farra said...

Sedapnye! Ni yg tringin nk mkn ketam lembut..x penah jumpa plak kat kl ni

Puan Kutu said...

sedap2..tp nk bgtau pic1st n 2nd pinggan sama cam kt umah.keke...

ibu qaleesya said...

kenyang tapi lapo balik bila tengok ketam menari2 kat pingan tu... hehehe

Nora said...

tak pernah rasalah ketam lembut... hmmmm mana nak carik kat JB ni...

atie @ ejay said...

ala..bagusnya auni nih.. xjoin mama makan ketam lembut ke? hehe best 2!