Thursday, March 10, 2011

Jejalan :P

Banyak tempat menarik kami sekeluarga terjah.. Al-maklumlah ada member ofis my hubby. Diorang yang arrange benda2 nie. Antara tempat yang kami pergi ialah Jambatan kuala Kurau, Restoran Cenderawasih(Ketam lembut :P), Tempat penjagaan ketam, Hutan Paya, Kilang Arang and lastly makan.................. mee udang...............Tak tahan, udang besau-besau, banyak pulak tu.. Jom terjah restoran MAK JAH di kuala sepetang :)


Koeyteow udang..Mee udang pun ada.. :)


Mee goreng udang ( digelarUdang digoreng mee cuz banyak sangat udang :P)


At jambatan kuala kurau(tempat penyinggahan burung-burung dunia )

14 comments:

Finaz Jaafar said...

aww sedappnyerr udang!!!!!!!!!!!!!!

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

kat mana nih? nk jugklah pegi sini..heavennya rs kalau dpt mkn udang bnyk mcm nihh..adehh tengok² dah meleleh air lioq nihh..


hehe..salam kenal yer.Tq sudi singgah my blog.I folo sini n keep in touch k..

rizaros said...

finaz: mmg sdap :P

rina: kat kuala sepetang, perak.. restoran MAKJAH.. memang byk udang..lemak2 plak tu :P

Cik Dya said...

terima kasih sudi follow saya.
saya dah follow :)

makdara TERdiva said...

entah bilalah dpt dtg sini..berangan2 jer lebih..sob..sob..

elyna H. said...

hi awak yg sama header ngan saya..heheh.. saya slalu p kuala sepetang tuh, kalau balik kuala kangsar or taiping, mesti singgah sana.. pastuh beli udang fresh kat jeti..murah n fresh giler

shah-kayrul said...

geram nyer tengok udang besar2 tue..jauh tue nak g...tengok gambar jer la...huhuhuhu

CT NoArIzAh ArIs said...

Assalam & salam kenal... dtg buat kunjgan balas.. smlm x sempat coz sibuk dgn konvo adik.. tima kasih sudi sggh RKTS..:)

P/s: teringin nk ke sepetang mkn udg besaq2 tapi smpai la ni x sampai2 g...uuwaaaa !!

Mama Likha said...

adududuuu sedapnya!

Murni said...

Salam berbalas kunjungan..
sedapnya blog nih..hee..

Dda Ly said...

alalaaaaa kulihat udang!! huhuhu

meh ke rumah..
~kekasih hati chinta jiwa~
keep in touch ye..♥♥♥

❤ C!K MAZ's❤ said...

salam kenal...singgah balas sini...

Cikgu CTE said...

wah sedapnye...

kuala kurau...memang ada dalam subjek geografi...

Halen said...

salam kenalan,
aduh.. bikin panas je tau tgk udang dlm pinggan tu besau2 sungguh.