Monday, January 17, 2011

Auni in Buaian :)

Hmm nampaknya terpaksalah saya biarkan anak tidur dalam buaian. Banyak orang kata jangan sebab nanti susah nak ke mana.. Alhamdulillah Nur Auni tak lah macam tu, sebab bila duk dalam buaian dia cepat rimas and merengek sebab tak puas geliat :) Jadi terpaksalah letak di bawah. Mungkin sesetengah budak je kot. Harap-harap anak saya taklah ketagih sangat dengan buaian tu.. Hehehe ... Kekadang saya jadi risau jugak bila anak tidur dalam buaian ni, jadi lepas menyusu pastikan sendawa/lepas sejam baru letak dalam buaian untuk pastikan anak tidak lemas..

2 comments:

Hunny said...

adrianna pun start tdo dlm buai dh.senang sikit nk rehat2 n buat keje.klu tak, kena baring sama ngn dia baru dia tdo..silap2 ngn ibu nye sekali terus zzzzz

OnN!Ey said...

liya pon tido buai..lame ckit..
xjugak..cam liya tido bawah pon ok buai pon ok..
buai cpat ckit dia lena..
hihi..:)