Monday, November 29, 2010

Andai ini yang terakhir :)

Assalamualaikum...

Hari ni, lepas isyak saya akan menyerahkan diri kepada pihak hospital untuk di induce .. Insyaallah pagi esok saya akan di induce. Di samping itu, saya mohon maaf andai ada tersalah bahasa kepada all my friends.. Ada yang saya mengumpat atau apa2 je harap dimaafkan yer. Saya insan biasa yang selalu melakukan kesilapan dan selalu memperbaiki kesilapan itu.. Di harap semuanyer selamat dan berjalan lancar. Halalkan semua makan-minum saya yer. Insyaallah kalau tiada aral yang melintang, saya akan memperkenal our junior in this or next week.. TUNNGGGU yer.. :)

8 comments:

amiey lee said...

insyaAllah di permudahkan ek... wahh nak dpt org baru dh ni heeee..mesti tak sabar..byk2 istighfar wokehhh

Cik Shu said...

Insyallah, semoga segalanya dipermudahkan.

maznie said...

insyallah...mudah2an selamat. kuatkan semangat ok

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ said...

semoga ALLAH permudahkan segalanye.. jgn luper bace doa nabi yunus n Rabbi yassir wala tu'assir mase sakit dtg ye... insyaallah hilang la sakit tu :)

norbyzura said...

akak doa kn semua ny slamat..insyaallah,,amin..

rizaros said...

thx kawan2... :) insyallah harap smua dipermudahkan....

nur dhiya' aida said...

award utk kmo

http://anaivegirlslife.blogspot.com/2010/11/award-utk-kamo-sume-ni-amik-lah-seyes.html

Saia Az said...

semoga allah permudahkan segalanya, aminn (: gud luck ea